ZGK-Jelcz Laskowice

Przetarg na remont dachu

PRZETARG NIEOGRANICZONY "REMONT POKRYCIA DACHU BUDYNKU STACJI UZDATNIANIA WODY W PIEKARACH K/JELCZA LASKOWIC"


Jelcz-Laskowice, 2010-08-16




OGŁOSZENIE


postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego p.n.

"REMONT POKRYCIA DACHU BUDYNKU STACJI UZDATNIANIA WODY W PIEKARACH K/JELCZA LASKOWIC"


Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień przez Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Jelczu-Laskowicach

  1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
    Zakład Gospodarki Komunalnej SP. z o.o.
    ul. Techników 8
    55-221 Jelcz-Laskowice
    email: sekretariat@zgk-jelcz.pl 
    tel/fax 0-71 318-80-17
    Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7.00 - 15.00
  2. Określenie formy zamówienia:
    Przetarg nieograniczony zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień przez Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Jelczu-Laskowicach
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk-jelcz.pl
  4. Opis przedmiotu zamówienia:

    REMONT POKRYCIA DACHU BUDYNKU STACJI UZDATNIANIA WODY W PIEKARACH K/JELCZA LASKOWIC
    Szczegółowy zakres i sposób realizacji prac znajduje się w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Miejsce wykonania robót: SUW Piekary k/Jelcz-Laskowice.
  5. Pożądany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 15 pażdziernika 2010r.
  6. Kryterium wyboru oferty: cena 100%.
  7. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  8. Miejsce i termin składania ofert:
    Oferty należy składać w dni robocze (oprócz sobót) w godzinach pracy, nie póżniej niż do dnia 01 września 2010r. do godz. 9.30 w Zakładzie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Techników 8 
    (sekretariat Prezesa Zarządu).
  9. Osobą do kontaktów z oferentami jest Dyrektor Techniczny, mgr inż. Paweł Jankowski, tel. 71 303 5241, email:pawel.jankowski@zgk-jelcz.pl
  10. Informacje dotyczące postępowania:
    • w niniejszym postępowaniu wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej zawarte w Dziale VI Prawa zamówień publicznych,
    • zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
    • zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
    • zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających,
    • zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych,
    • zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną,
    • zamawiający będzie dokonywał rozliczeń z wykonawcą w walucie polskiej (zł),
    • zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty nie będzie stosował aukcji elektronicznej,
    • zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
    • do spraw nie uregulowanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia mają zastosowanie 

postanowienia Regulamin udzielania zamówień przez Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w 

Jelczu-Laskowicach.


Załączniki i pliki do pobrania:

  1. remont_dachu_wynik_przet.pdf

Wszelkie prawa do treści niniejszej strony zastrzeżone - 2017